امروز: شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
مدیر در مان استان زنجان خبر داد
کد خبر: ۶۳۳۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
افزایش کانال های نوبت دهی در مراکز تامین اجتماعی زنجان/افزایش کانالهای نوبت دهی در راستای مصوبات حقوق شهروندی است

مدیر در مان استان زنجان گفت:کانالهای نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان از دو کانال به چهار کانال افزایش پیدا کرده است.

علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه افزایش و الکترونیکی شدن کانالهای نوبت دهی مراکز درمانی در راستای مصوبات حقوق شهروندی است، اظهار کرد:با افزایش روشهای اخذ نوبت بصورت الکترونیکی ، سرعت و دقت در فعالیتها افزایش چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد:کانالهای نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان از دو کانال به چهار کانال افزایش پیدا کرده است.

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به آمار نوبت دهی های الکترونیکی از ابتدای سالجاری تا کنون تصریح کرد: در حالیکه اخذ نوبت از طریق سامانه USSD تلفن همراه کاملاٌ رایگان است لاکن پذیرشهای تلفنی گویا در دو ماه گذشته همچنان 66 درصد را به خود اختصاص داده است.

محمدی کاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان ، کاهش هزینه های زائد ، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ، دقت و سرعت ارائه خدمات ، کاهش خطاهای عمد و غیر عمد و رضایتمندی بالای مراجعین را از مزایای استفاده از سیستمهای الکترونیکی برشمرد و به بیمه شدگان و شهروندان توصیه کرد: از طریق سامانه USSD و با کد دستوری # 142* از طریق تلفنهای همراه نسبت به اخذ نوبت از همه مراکز درمانی  تامین اجتماعی در سطح استان و کشور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه 5 هزار نفر (32 درصد) از مراجعین از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق سامانه USSD از مراکز درمانی نوبت اخذ کرده اند، افزود: بیش از 10 هزار نفر ( 66درصد) نیز در این مدت توانستند از طریق تلفنهای گویا نوبت گرفته و بیش از 2درصد نیز بصورت اینترنتی نوبت اخذ کرده و جهت مداوا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیر درمان استان ساعتهای پیک اخذ نوبت را از ساعت 7 الی 10 هر روز صبح اعلام کرد و گفت: بیمه شدگان زنجانی با دانلود و نصب اپلکیشن تامین از سایت dzanjan.tamin.ir www.، به آسانی میتوانند نوبت مورد نیاز خود را از همه مراکز درمانی و همه تخصصها در شیفهای صبح و عصر و شب اخذ کنند.

محمدی افزایش کانالهای نوبت دهی الکترونیکی را از برنامه های خدمات میز خدمت الکترونیکی و در راستای حقوق شهروندی عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار در سطح کشور دفترچه درمانی را در مراکز درمانی سازمان کلاٌ حذف کردیم و بجای آن نسخه الکترونیکی را جایگزین کردیم که با این اقدام ، پرونده الکترونیکی برای مراجعین تشکیل شده و روند ادامه درمان را برای پزشک معالج سهل نموده است.

وی در پایان تاکید کرد:شهروندان می توانند  برای اخذ نوبت از طریق سایت اینترنتی با مراجعه به نشانی nobat.dzanjan.tamin.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر شمـا:
اخبار بین الملل
پربحث ترین